my first days here - Reisverslag uit Howard Lake, Verenigde Staten van Katie Nettenbreijers - WaarBenJij.nu my first days here - Reisverslag uit Howard Lake, Verenigde Staten van Katie Nettenbreijers - WaarBenJij.nu

my first days here

Blijf op de hoogte en volg Katie

28 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Howard Lake

ik heb hier nou ongeveer anderhalve week en elke dag was er wel iets te doen!!
dag 1 begon het al toen kwam ik aan op een groot feest voor hun 10de trouwdag!
en de volgendedag gingen we tubing achter de boot! het was die dag niet super warm maar was wel super leuk om weer eens in een band achter de boot te hangen!
de volgende dag gingen we we naar een waterpark toen waar lyke en nanna mij over verteld hadden! zo op hun advies ging ik in de lazyriver maar ik weet nog steeds niet wat er nou zoleuk was aan dat want het uitzicht was echt niet leuk! maar gelukkig waren ze wel ergens anders de knappe lifeguards! :P en aan het einde van de dag bleven we bij yaya en jim slapen die ons toen naar een soort van privee zwembad wat eigelijk een zwembad nam (dat was voor de bewoners daar maar zij leende hun leende de sleutel van dat buiten zwembad en er was voor de rest niemand anders)
en de volgende dag gingen we daar weer zwemmen en er was weer niemand anders ;) dus weer een prive zwembad! :P
en de volgende dag ging ik naar mijn nieuwe school voor mijn lessen uittekiezen! ik heb finess, engels, geschiedenis, kunstvak en drie uur cosmotality! :) en toen ik daar was kreeg ik ook de nieuwe dresscode te horen! ;(
dus de volgende dag gingen we dus winkelen voor school kleren in een outletmal voor! :) omdat de school regels zijn aangepast had ik bijna niks om naar school te dragen! ;( je mag geen korte broekjes aan alleen een stom lelijkste formaat ooit! de broekjes moeten net zolang zijn als je langste vinger en dat is bij mij bijna tot mijn knie :( dus heb ik besloten alleen maar jurkjes te dragen met mooi weer! beter overdrest dan lelijk :P en je mag ook geen beha bandje kunnen zien dus moest ik voor somige jurkjes een vestje voor erover kopen!
en de volgendedag gingen we naar een soort van boererij dat was minder leuk! maar ze hadden daar een zelfgemaakte waterglijbaan van een grote heuvel! dat was wel super gaaf om te doen en pijnlijk al die bobbels! en de volgendedag gingen we een rust dag houden gwn een beetje in de tuin!
en de volgende dag gingen we naar de state fair! dat was echt super bijzonder was eigelijk een groot mega dorp! met super veel atractie super duur vergleken bij ons in nederland bijvoorbeeld de booster is dacht ik 5 euro bij ons en hier 55 dollar!! en er waren tich etens kraampje met allerlij soort voedels op een stick! :P en boederrij dieren ook hellaas! maar was wel grappig want mijn jongste gast zusje zag een dollar liggen daar en probeerde hem op de rapen maar dat was z'n dollars aan een touwtje dus zij erachter aan rennen en toen kwam ze er pas achter dat het een grap was!!! oh en er was ook een atractie uit nederland en die liep constant vast lekker goed voorbeeld voor nederland! :P oh en daar gingen we ook live naar het nieuws kijken! toen heeft elayne er voor gezorgt dat ik en amandine op tv kwamen live! echt niet grappig want die dag regende het dus mijn haar was helemaal verregent dus echt geen moment om op tv te komen! :( maar ook wel grappig dat het haar gelukt is om ons op tv te krijgen!! en toen op het einde gingen we daar nog naar een laser show kijken en vuurwerk, was super mooi omtezien! en toen gingen we pas weer naar huis!
die dag er na hadden we een rust dag want die dag ervoor was echt super vemoeiend! oh en amandine ging naar huis die dag!
en de volgende dag gingen we naar een baseball game dat was echt super leuk! echt grappig dat ze elke keer mensen uit het plubliek laten zien! helaas niet in beeld gekomen! oh en ook is er echt z'n kisscam en mensen die iemand ten huwelijk vragen op het grote scherm! :) kei grappig!
en dit was het voor nu wat ik allemaal heb gedaan!
maar 4 september begint mijn school pas dus!!:) :) :D
xxxxx

  • 28 Augustus 2012 - 20:11

    Marieke:

    Wauw wordt mijn dochter nog wereldberoemd in de USA. Kunnen we je nog terugzien op tv via uitzending gemist:) maar serieus was je echt op tv? Heeft Elayne dat opgenomen? Maar goh wat ben ik blij dat je het daar zo leuk hebt. Kei leuk om dit allemaal te lezen. Xxx

  • 28 Augustus 2012 - 22:03

    Kelly:

    Hee katie! klinkt leuk allemaal! Zo
    te zien vermaak jij je heel goed daar :) met
    mijn slippers moet dat wel lukken eh! Verwacht wel dat
    je nieuwe shopt!
    Veel plezier nog met vakantie vieren! bij mij begint het morgen.. zx

  • 28 Augustus 2012 - 22:33

    Bianca:

    Hoi Katie,
    Leuk om te lezen wat je allemaal al gedaan hebt.
    Je hoeft je daar niet te vervelen.
    Skypen met jou vond Britt wel leuk Ze was alleen zo verbaasd dat dit zo kon dat ze niet meer zo goed wist wat ze moest zeggen maar we weten nu hoe het werkt dus dat doen we nog wel een keertje.
    Geniet nog maar even lekker van de vakantie
    Groetjes van ons vieren.

  • 28 Augustus 2012 - 22:38

    Toine:

    Hoi Katie goed te horen dat je het naar je zin hebt. Nu nog naar school, dát hoort er ook bij. Groetjes papa

  • 29 Augustus 2012 - 10:53

    Lisette:

    Hey Katie!
    Jammer zeg, van die dresscode. Daardoor vraag ik me af, ben je al naar de kerk geweest? Geniet nog maar even voor school begint, kun je een cheerleader team opstarten? En fitness, krijg je daar punten voor? En wat is cosmotality? Ik hoop iets leuks als je het 3 uur hebt!
    X Lisette

  • 29 Augustus 2012 - 10:54

    Lisette:

    Oeps er ging wat mis op mijn Ipad...

  • 29 Augustus 2012 - 19:45

    Helmie:

    Hey Katie!,
    Wat leuk om te lezen dat je al heel wat leuke dagen gehad hebt daar, ook fijn dat het zo gezelig is!
    Geniet nu nog maar lekker van je laaste dagen vakantie, en alvast succes voor je 1e dag op school.
    Liefs Helmie

  • 01 September 2012 - 05:59

    Katie Nettenbreijers:

    Hee mama,
    Ja wie weet misch word ik idd beroemt! :P
    Maar ze heeft het niet opgenomen!!
    Xxx
    Hee kelly,
    dankje ! Koop je nieuwe voor mij dan:P
    Xx
    Hee bianca,
    Geeft niks zodra ik tijd heb en jullie online zie sta skype ik wel over nieuw!
    Maar was wel leuk om jullie te zien!! Al zij britt dan niet veel! ;)
    Maar ik spreek jullie dus nog wel meerdere keren hoor!
    Xx groetjes aan iedereen terug!
    Hee pap,
    Ja school komt ook al bijna hoor! Nog maar een kort weekendje van mijn eerste schooldag af!
    Xxx
    Hee lisette,
    Ja he de dresscode is gwn belachelijk!! Maar helaas moet ik er mee leren leven! Want ik wil hier super graag school volgen! ;) oh en nee ben nog niet naar de kerk geweest! En zal zeker nog even genieten hier van mijn korte vakantie hier!
    Oh en een cheerleader team weet ik nog steeds niks over, ik denk dat er geen komt maar ik hoop nog steeds!!
    Ik weet niet of ik voor fitness punten krijg maar ik doe het voor mijn conditie te houden en voor de lol en voor tegen het amerika vet! :P oh en wat zal ik kiezen als sport als er geen cheerleadingteam komt? Gymnastic or fieldcross? Fieldcross is rennen in buiten! En in dat team zitten heel veel gezellig aardig mensen schijnt! Maar is niet echt een sport! Wat denk jij!?
    Oh en cosmotality is een class waar je leert Mensen opmmaken haren en gezicht! Maar ik check het als ik het papier weer heb en stuur het naar je dan weet je het persies! En ik kies het omdat dit jaar niet meetelt en dan kan ik zo iets kiezen voor lol om teleren zonder dat je er beroep van maakt! Want ik wil een echt beroep! :P maar is altijd fijn en leuk om te weten hoe je dat moet doen toch?
    Xxx
    Hee helmie,
    Dankje ik zal zeker genieten nog gebieten van maar paar laaste dagen of vakantie hier!
    En daarna ga ik genieten van mijn nieuwe school en mij tijd hier natuurlijk!!
    Xxx

  • 03 September 2012 - 12:13

    Papa:

    Hoi Katie,

    Veel succes vandaag op je 1e schooldag.

    Groetjes Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Howard Lake

Katie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 16217

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 31 Juli 2018

Internship

14 Augustus 2012 - 27 Juni 2013

Into Study Exchange student to Minnesota

Landen bezocht: