net aangekomen bij gastgezin! - Reisverslag uit Howard Lake, Verenigde Staten van Katie Nettenbreijers - WaarBenJij.nu net aangekomen bij gastgezin! - Reisverslag uit Howard Lake, Verenigde Staten van Katie Nettenbreijers - WaarBenJij.nu

net aangekomen bij gastgezin!

Blijf op de hoogte en volg Katie

19 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Howard Lake

Net vijf super geweldige dagen NYC gehad!!! (op het hotel naar dan :( .) Maar voor de rest was het super gezellig en natuurlijk een geweldig mooie stad!!! Maar net aangekomen bij mij gastgezin! en gelijk midden op een groot feest! zo is het helemaal moeilijk om gelijk te wennen! dus ik hoop dat ik morgen met alle gasten weg hier een beetje begin te wennen! Maar dat moet geen probleem worden want mijn gastgezin is echt super aardig en het is ook een heel mooi huis :D

  • 19 Augustus 2012 - 02:22

    Kelly:

    Wat heb je allemaal gezien in new york alweer haha?
    En je went vanzelf daar, kun je niet zeggen na 1 dagje
    Komt goed! :) xxx

  • 19 Augustus 2012 - 09:35

    Marieke:

    Mooie foto' s Katie. Zo te zien had je een supertijd daar. Fijn dat je goed bent aangekomen. Was het feest wel gezellig? Ik weet zeker dat je zo bent gewend daar. Komt zeker goed! Groetjes uit een bloedheet Nederland ( 37 graden! Vandaag). Veel plezier xxxxx

  • 19 Augustus 2012 - 17:05

    Toine:

    Hoi Katie goed dát je het naar je zin had. In New York. Weet zéker dat het nu ook goed komt. Is wel rustig nuhier . Xxx papa

  • 24 Augustus 2012 - 01:24

    Katie Nettenbreijers:

    Hee kelly,
    Ja ik wen idd vanzelf hier!!!
    Ik heb nartuurlijk times square gezien overdag en savonds! En ik heb rock of fellarcentar (sorry ik weet niet hoe ik ht moet schrijven! ) en memorial of 9/11 en centralparc en vrijheidsbeeld en skyline by night en een mega shopoutlet en 5ft ave. en een laaste avond gingen we gezellig uiteten! Oh en in die mega shopoutlet heb in nartuurlijk toch wel wat gekocht moets echt zomoeilijk doen om alles in me koffers te krijgen! :P
    Xxxx
    Hee mammie en pappie,
    Ja NY was zeker leuk! :D En het zal idd zeker wel rustig zijn zonder mij! En nartuurlijk ook heel ongezellig zonder mij! :P
    Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Howard Lake

Katie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 16225

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 31 Juli 2018

Internship

14 Augustus 2012 - 27 Juni 2013

Into Study Exchange student to Minnesota

Landen bezocht: