morgen vertrek ik!! - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Katie Nettenbreijers - WaarBenJij.nu morgen vertrek ik!! - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Katie Nettenbreijers - WaarBenJij.nu

morgen vertrek ik!!

Blijf op de hoogte en volg Katie

13 Augustus 2012 | Nederland, Hedel

morgen is het al zover dan vertrek ik al weer!
ik heb echt zoveel zin maar vind het ook super spanend! gisteren super leuk afscheids feest gehad, was super gezellig! ik gan iedereen die er gisteren was nartuurlijk ook heel erg missen!! bedankt voor gisteren! en kelly jij helemaal bedankt voor het leuke relaxste sauna uitje van vandaag! nu kan ik relax weg hoop ik! maar denk het niet! maar ga iedereen heel erg missen maar nartuurlijk daar veel meer plezier maken!! (hoop ik)
maar warneer ik morgen weg vlieg richting USA dan begint in ieder geval een groot leuk anvondtuur! dat ik me hele leven nooit meer zal vergeten!!

  • 14 Augustus 2012 - 00:59

    Marieke:

    Nog een nachtje. Dan ga je. Ruim 10 maanden Ben je weg. Ik weet zeker dat je het daar helemaal gaat maken en een supertijd krijgt. Ik ga je wel verschrikkelijk missen maar gelukkig is er skype. Heel heel veel plezier daar en doe Elayne en de rest van de Teorey family de hartelijke groeten. Maar eerst .... Enjoy New York. XXXX

  • 17 Augustus 2012 - 14:44

    Kelly:

    Geen dank :) je zult vast een hele leuke tijd hebben daar!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 785
Totaal aantal bezoekers 16224

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 31 Juli 2018

Internship

14 Augustus 2012 - 27 Juni 2013

Into Study Exchange student to Minnesota

Landen bezocht: