nog maar paar dagen! - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Katie Nettenbreijers - WaarBenJij.nu nog maar paar dagen! - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Katie Nettenbreijers - WaarBenJij.nu

nog maar paar dagen!

Blijf op de hoogte en volg Katie

02 Augustus 2012 | Nederland, Hedel

over 12 dagen is het al zover dan vertrek ik al!! ik heb er echt heel veel zin in!! ik ben dan ook nu alvast begonnen met kijken wat ik allemaal mee wil nemen en of het wel in mij koffer past! wat waarschijnlijk mij kennende moeilijk word om alles wat ik mee wil mee tenemen :D maar dan word het maar proppen om alles mijn koffer ik te krijgen ;D !!!

  • 02 Augustus 2012 - 19:47

    Marieke:

    Nog maar 12 dagen!! Ga je heel erg missen maar ik weet dat je het daar geweldigmgaat krijgen.nxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 16210

Voorgaande reizen:

20 Februari 2018 - 31 Juli 2018

Internship

14 Augustus 2012 - 27 Juni 2013

Into Study Exchange student to Minnesota

Landen bezocht: